fbpx
 

BEN JIJ ER KLAAR VOOR OM 
jouw merk NAAR HET VOLGENDE LEVEL TE TILLEN MET EEN IJZERSTERKE MARKETING STRATEGIE? 

Droom je ervan om je merk echt groot te laten worden? Hoe tof zou het zijn als iedereen uit je doelgroep je merk kent en er zó enthousiast over is dat ze ieder nieuw product dat je op de markt brengt zonder twijfel opnieuw kopen? 

Jij hebt een super goed aanbod en je kan niet wachten om je hele doelgroep hier over te vertellen. Maar als het op marketing aankomt voel je je soms overwhelmed, omdat er zó veel is wat je zou kunnen doen. 

Je weet dat je een marketing strategie nodig hebt om je droom te realiseren. Want zonder marketing strategie kun je nog zo’n tof merk hebben, als je doelgroep niet weet dat je bestaat zal je niet de resultaten halen waarop je hoopt. 

Heb je al allerlei dingen geprobeerd, maar zonder resultaat? Of weet je gewoon niet waar je moet beginnen?  

Dan is het nu tijd om dat te doorbreken en te starten met een programma die je stap voor stap helpt om een ijzersterke marketingstrategie op te zetten voor jouw merk. 

yes, dit wil ik!

Eva Boven EB online marketing
EB

HET BELANG VAN EEN 
MARKETING STRATEGIE

=

de aanbieder met de beste strategie wint

Je kunt het beste product hebben, maar tegenwoordig is het niet zo dat degene met het beste product het meest succesvol is. Dat is degene met de sterkste marketingstrategie. Natuurlijk is een goed product de basis van je succes, maar wanneer jij geen sterke marketing strategie hebt, zal je doelgroep het niet weten en je concurrentie in het ergste geval succesvoller worden met jouw idee. 

=

zichtbaar zijn is niet genoeg

Tegenwoordig kan iedereen zichtbaar zijn met zijn of haar merk. Laat een logo ontwikkelen, een website bouwen en zet zelf je social media account op en je bent zichtbaar. Maar dit is niet voldoende. Om effectief te groeien heb je een strategie nodig waarin je weet welke marketing kanalen voor jou werken, hoe je deze optimaal kunt inrichten voor jouw merk en welke boodschap je nodig hebt om je doelgroep aan te trekken én te koesteren. 

=

een duidelijk plan om je doelen te halen

In je marketingstrategie leg je vast wat jouw korte- en lange termijn doelen zijn met je merk en wat je nodig hebt om deze doelen te halen. Hierdoor werk je met een duidelijk stappenplan in plaats van ad hoc om je droomdoelen te halen. 

=

je doelgroep moeiteloos aantrekken en koesteren

Je weet wie je doelgroep is, welke behoeften zij hebben en door welke aankoopfasen zij gaan voordat ze over gaan tot een aankoop. Door dit vast te leggen in je marketingstrategie kom jij precies met de juiste boodschap, op het juiste moment, op de juiste plek om je doelgroep te overtuigen dat jij ze een unieke waarde te bieden hebt. 

je kunt nog zo’n goed aanbod hebben,

zonder sterke marketing strategie weet je doelgroep het niet.

VIND JOUW UNIEKE POSITIE IN DE MARKT 

het marketing strategie traject

Merkstrategie cursus

 Hét 1 op 1 traject waarin we in samen een ijzersterke marketingstrategie opzetten voor jouw merk.

De afgelopen 6,5 jaren heb ik diverse merken mogen adviseren over hun online marketing strategie, waaronder G-Star, Jumbo, Interpolis, Omoda en Kaartje2go. Tijdens deze jaren als online marketing consultant en strateeg heb ik geleerd wat werkt (en ook wat niet werkt) voor lange termijn succes. Met deze kennis op zak ga ik jou helpen aan een ijzersterke marketingstrategie, waarmee jij van je merk een groot merk kunt maken! 

Als jij er klaar voor bent om vanuit een helder plan te gaan werken aan het realiseren van je droomdoel met je merk, dan is het Marketing Strategie Traject precies wat je zoekt.

Let op: Start altijd met het ontwikkelen van je merkstrategie vóór je aan de slag gaat met marketing (en dus dit marketing strategie traject). In dit artikel leg ik uit waarom. Mocht je dit nog niet hebben adviseer ik je om eerst te kiezen voor de Brand your Business cursus (volledige online, zonder begeleiding) of de Brand your Business live dag (incl. begeleiding van mij). 

tell me more

tell me more

wat anderen zeggen

Reviews

De grootste winst van onze samenwerking is dat ik nu beter weet hoe ik mijn doelgroep kan aanspreken, dichter bij mijn grote droomwens kom, mijn omzet verdrie-, misschien wel bijna viervoudigd is en dat ik naast het werken ín mijn bedrijf mijn lol voor het werken áán mijn bedrijf terug heb gevonden. Dit is tevens het grootste verschil: Eerder was ik alleen aan het uitvoeren en kreeg ik mijn diensten niet duidelijk op papier en nu heb ik die heel helder, lopen ze als een trein en kan ik meer ondernemen, waar ik heel blij van word.

Silke Boersma – Owner Horseprofessional

Samen met Eva hebben we meerdere complexe trajecten doorlopen waarmee Jumbo Supermarkten B.V. zijn propositie online heeft verstevigd.

Eva heeft sterke analytische skills en weet daarmee de behoefte van de klant helder te krijgen en deze af te zetten tegen de mogelijkheden in de markt. Zij zet een heldere digitale strategie uit over meerdere touchpoints en weet deze om te zetten naar een actionable plan, heldere dashboards en rapportages. Eva weet de juiste mensen om zich heen te verzamelen en dat team te enthousiasmeren om resultaten te behalen.

Ik heb met veel plezier met Eva samengewerkt en kan haar alleen omschrijven als een topper!

Marcel Schellekens – Head of online marketing bij Jumbo Supermarkten

Review EB online marketing

Eva heeft vanuit haar rol als online marketing consultant bij Reprise verschillende strategische projecten geleid bij grote retail klanten, waaronder attributie, omni-channel en always-on prospecting. Eva pakt hierin een verantwoordelijke rol en weet vanuit een strategisch oogpunt de focus op de juiste projecten te leggen, waardoor de klant verder geholpen wordt. Daarnaast draagt ze er zorg voor dat de wens van de klant goed wordt overgebracht op het team en neemt daarin de verantwoordelijkheid voor de coördinatie aan aansturing van het team. Ik wens je veel succes bij je nieuwe job en tot snel! 

Jasper van Roekel – Client service director bij IPG Mediabrands

 

Review EB online marketing groeitraject

Ik heb bij Eva een strategiesessie gevolgd. Ze wist goed en duidelijk uit te leggen wat mijn plus en minpunten waren en natuurlijk nog belangijker: Wat verbeterd kon worden om een professionelere indruk te maken. 2 uren vol tips, inzichten en confrontatie. Kortom: Zeer leerzaam!

Wendy Dijkstra – Lappenfabriek

Eva is zeer betrouwbaar, secuur en vol nieuwe ideeën. Daarnaast iemand met verantwoordelijkheidsgevoel waar je op kan bouwen. Erg prettig samengewerkt!

Lisanne Vrolijk – Global E-commerce manager G-Star

Voordat ik het traject met Eva aan ging liepen mijn zaken zoals ze gingen, ik had een website (geen idee of mensen die vonden) en ik had sociale media maar gebruikte ze niet effectief en wist niet goed hoe en wat. Ik wist ook niet niet goed wie mijn doelgroep nou precies was en hoe ik die moest aanspreken. Stiekem wilde ik wel meer, maar ik wist niet goed hoe. Via Instragram kwam eva op mijn pad met haar traject en ik dacht, dit is precies wat ik zoek!

Eva heeft daar een gestructureerd plan voor: Voor onze meeting kreeg ik informatie waar ik al mee aan de slag kon, daarna de online sessie met en vervolgens huiswerk om te maken / over na te denken voor na de tijd. Een fijne opbouw naar een goed en duidelijk eind doel.

Wat ik zo fijn vind aan Eva is dat ze het vak goed snapt en van daaruit goed mee denkt en zelf ook met veel goede ideeën komt. Je merkt dat ze veel ervaring heeft met het voeren van dit soort sessies en veel ervaring heeft met marketing. Waar ik 2 ideeën heb, heeft zij er nog 10.

Silke Boersma – Owner Horseprofessional

De samenwerking met Eva als senior online marketing consultant heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Door haar open en sterke communicatie vaardigheden schept Eva duidelijkheid bij complexe uitdagingen. Eva heeft een sterk inlevingsvermogen in haar klant, wat zij in combinatie met haar analytische skills goed weet om te zetten naar een duidelijke strategie. Eva is altijd bereid om mee te denken en is zeer betrokken bij de projecten die zij leidt.

Catelijn Visser – E-commerce manager strategic accounts bij G-Star

 

HET MARKETING STRATEGIE TRAJECT

in het kort

DIT IS HOE HET ER UIT ZIET

HET MARKETING STRATEGIE TRAJECT

EB online marketing

START TRAJECT

KENNISMAKING & KICK-OFF

Wanneer je interesse hebt in het traject plannen we een kennismakingsgesprek in. Deze is volledig vrijblijvend. Tijdens dit kennismakingsgesprek kun je alle vragen stellen die je hebt, bespreken we jouw doelen met je merk en zal ik eerlijk aangeven of ik denk dat ik je daarmee kan helpen. 

Wanneer we er beide in geloven dat het traject je gaat helpen om je doelen te halen plannen we de kick-off sessie in. Tijdens de kick-off gaan we het uitgebreider hebben over jouw doelen, de invulling van de komende 12 weken (want deze is voor iedereen anders) en maken we een start met het marketing fundament (zie week 1 t/m 4). 

WEEK 1 T/M 4

MARKETING FUNDAMENT

Voor we aan de slag gaan met het bereiken van je doelgroep met marketing kanalen gaan we aan de slag met je fundament. Het is namelijk zonde om veel geld en energie te steken in het bereiken van je doelgroep, als je aanbod en website niet goed zijn. Dan zul je nooit de resultaten halen die je hoopt te bereiken. 

In de eerste 4 weken zorgen we dat dit staat als een huis, zodat we daarna aan de slag kunnen met effectieve marketing. 

 

EB online marketing
Brand your business cursus - Module 3

WEEK 5 T/M 11

UITWERKEN EN OPZETTEN VAN JOUW MARKETING STRATEGIE

Iedere 2 weken zien wij elkaar in een online 1 op 1 sessie van 90 minuten. Tijdens de kick-off hebben we de onderwerpen bepaald die we tijdens deze sessies gaan behandelen om jouw merk te laten groeien. 1 week voor de sessie krijg je toegang tot de online module over dit onderwerp, inclusief een advies op maat voor jóuw strategie. 

Tijdens de sessie bespreken we dit, kun jij al je vragen hierover stellen en zetten we waar nodig de basis op, waar jij na de sessie zelf mee verder kunt. 

 

WEEK 12

EVALUATIE & NEXT STEPS

Onze laatste sessie staat in het teken van evalueren en sparren over de stappen die je hierna het best kunt nemen om je merk verder te laten groeien. We kijken naar de resultaten die je strategie tot nu toe heeft opgeleverd en sturen bij waar nodig.

EB online marketing

INVESTERING 

het marketing strategie traject

Marketing strategie traject

De investering voor het traject is 1950 euro (ex BTW) 
of 3 termijnen van 675 euro.

 

Daarvoor krijg je:
> 12 weken 1 op 1 begeleiding bij het ontwikkelen en opzetten van een ijzersterke marketing strategie voor jouw merk. 

> Een volledig custom programma, gebaseerd op jouw doelen, wensen en behoeften.  

> Iedere 2 weken een sessie van 90 minuten waarin we een samen gekozen onderdeel uit jouw marketing strategie behandelen. Van te voren ontvang je toegang tot de online module over dit onderwerp en een advies op maat voor jouw strategie.

> Je leert hoe je zelf de marketing van jouw merk kunt doen, zodat je hier geen kostbare uitbesteding (meer) voor hoeft te doen. Het is dus een investering waar je de rest van je carrière profijt van gaat hebben!

 

Wil je weten of het marketing strategie traject iets voor jou is?
Plan dan een gratis & vrijblijvend kennismakingsgesprek in!

Eva Boven EB online marketing2
About me

Ik help bedrijven en ondernemers om zich te ontwikkelen op het gebied van branding en online marketing zodat zij hun bedrijf exponentieel kunnen laten groeien met effectieve marketing. 

In de afgelopen 6,5 jaar heb ik verschillende bedrijven mogen adviseren over hun branding en marketing strategie, waaronder G-Star, Jumbo, Interpolis, Omoda en Kaartje2go. Door voor zoveel verschillende bedrijven te hebben gewerkt weet ik welke strategieën werken (en welke niet) en wat je nodig hebt om een sterk merk op te bouwen. Deze kennis zet ik om naar kansen voor jouw bedrijf in deze cursus zodat jij je bedrijf kunt laten groeien! 

FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN

=

voor wie is het traject?

Het traject is geschikt voor ondernemers en marketing specialisten die verantwoordelijk zijn voor de marketing strategie van hun bedrijf. 

=

Hoeveel tijd moet ik reserveren voor het traject?

Ik zou je adviseren om gedurende de 3 maanden dat wij samenwerken minimaal 1 werkdag in de week te reserveren om aan de slag te gaan met je marketing strategie en de kennis die je opdoet meteen te kunnen toepassen. Zo haal je het maximale uit het traject voor je merk. 

=

heb ik eerst een branding strategie nodig?

Ja, ik zou je altijd adviseren om eerst een sterke branding strategie op te zetten voor je merk vóór je begint met je marketing strategie. In dit artikel leg ik uit waarom. Mocht je dit nog niet hebben adviseer ik je om eerst te starten met de Brand your Business cursus (volledige online, zonder begeleiding) of de Brand your Business live dag (incl. begeleiding van mij).

=

Wanneer kan ik beginnen?

Er is geen vaste startdatum voor het traject, omdat het een 1 op 1 traject dit. Dit kunnen we dus gewoon samen afstemmen. Er is wel beperkt plek, ik heb iedere maand ruimte voor 2 nieuwe deelnemers. Neem gerust contact op als je wilt weten wanneer je zou kunnen beginnen! 

=

verdien ik de investering wel terug?

Ik weet zéker dat je deze investering terug gaat verdienen, omdat: 

1. Je veel meer rendement en groei uit je merk gaat halen met een sterke marketingstrategie. Je zult je investering veel effectiever inzetten waardoor het rendement uit je investering groeit. 

2. Je geen kostbare uitbesteding (meer) hoeft te doen voor je marketing omdat je zelf in control bent en niet afhankelijk bent van een freelancer of een bureau (wat je al gauw 90 euro per uur kost).  

JE KUNT NU 2 DINGEN DOEN…

It’s your choice

× blijven staan waar je nu staat

Je kunt blijven proberen om het allemaal in je eentje uit te zoeken, met de kans dat je over een jaar nog steeds op dezelfde plek staat – en je dus bij de 9 van de 10 bedrijven blijft horen die zich niet staande weet te houden in de verzadigde markt, omdat ze geen strategie hebben.

✔ je bedrijf runnen vanuit een strategie

Maar je kunt er ook voor kiezen om te investeren in een effectieve aanpak waarin je samen met mij een ijzersterke strategie gaat opzetten voor je merk waarmee je veel sneller stappen gaat zetten en jouw droomdoel veel sneller dichterbij komt. 

INVESTERING 

het marketing strategie traject

Marketing strategie traject

De investering voor het traject is 1950 euro (ex BTW) 
of 3 termijnen van 675 euro.

 

Daarvoor krijg je:
> 12 weken 1 op 1 begeleiding bij het ontwikkelen en opzetten van een ijzersterke marketing strategie voor jouw merk. 

> Een volledig custom programma, gebaseerd op jouw doelen, wensen en behoeften.  

> Iedere 2 weken een sessie van 90 minuten waarin we een samen gekozen onderdeel uit jouw marketing strategie behandelen. Van te voren ontvang je toegang tot de online module over dit onderwerp en een advies op maat voor jouw strategie.

> Je leert hoe je zelf de marketing van jouw merk kunt doen, zodat je hier geen kostbare uitbesteding (meer) voor hoeft te doen. Het is dus een investering waar je de rest van je carrière profijt van gaat hebben!

 

Wil je weten of het marketing strategie traject iets voor jou is?
Plan dan een gratis & vrijblijvend kennismakingsgesprek in!