fbpx
 
Eva Boven EB online marketing2

aan de hand van een duidelijk stappenplan leer ik je hoe je een ijzersterke branding strategie ontwikkelt voor jouw bedrijf

Jij wilt je bedrijf exponentieel laten groeien door van je bedrijf een sterk merk te maken. Je wilt je doelgroep aantrekken en koesteren door ze op een effectieve manier te vertellen welke unieke waarde jij ze kunt bieden, die ze nergens anders zullen vinden. Schreeuwerige marketing past niet bij je. 

Je weet dat je daarvoor een sterke branding & marketing strategie nodig hebt en daar kun je wel wat hulp bij gebruiken.

In mijn online cursussen leer je alles over het opzetten van een sterke branding en marketing strategie voor je bedrijf. De afgelopen jaren heb ik diverse (grote) bedrijven geadviseerd over hun branding & online marketing strategie, waaronder G-Star, Jumbo en Interpolis.

Door diverse bedrijven te helpen weet ik precies welke strategieën werken (en welke niet ;-)). Deze kennis heb ik gebundeld in een cursus, zodat jij aan de hand van een duidelijk stappenplan een ijzersterke strategie kunt opzetten voor jouw bedrijf

de brand your business course

Dé cursus waarin je van jouw bedrijf(sidee) een ijzersterk merk gaat maken waarmee je moeiteloos klanten aantrekt en koestert.. 

De eerste groep heeft momenteel toegang tot de pilot versie van de cursus. Wanneer zij de cursus doorlopen hebben zal ik hun feedback verwerken en vervolgens de cursus lanceren! 

wachtlijst

Brand book - Brand your business cursus - EB online marketing
EB online marketing

wat anderen zeggen over mij

Wat ik zo fijn vind aan Eva is dat ze het vak goed snapt en van daaruit goed mee denkt en zelf ook met veel goede ideeën komt. Je merkt dat ze veel ervaring heeft met het voeren van dit soort sessies en veel ervaring heeft met marketing. Waar ik 2 ideeën heb, heeft zij er nog 10.

De grootste winst van onze samenwerking is dat ik nu beter weet hoe ik mijn doelgroep kan aanspreken, dichter bij mijn grote droomwens kom, mijn omzet verdrie-, misschien wel bijna viervoudigd is en dat ik naast het werken ín mijn bedrijf mijn lol voor het werken áán mijn bedrijf terug heb gevonden. Dit is tevens het grootste verschil: Eerder was ik alleen aan het uitvoeren en kreeg ik mijn diensten niet duidelijk op papier en nu heb ik die heel helder, lopen ze als een trein en kan ik meer ondernemen, waar ik heel blij van word.

Als je echt meer uit je onderneming wilt halen en dichter bij je doelen wilt komen, moet je met Eva gaan samenwerken. Ze legt de vinger op de zere plek, maar steunt je in alle stapjes. Geeft je een goede schop onder je kont, maar ook als je het even niet meer weet heeft ze een goede oplossing. Ze heeft een goede structuur en is een fijn mens om mee te werken!

– SILKE BOERSMA –

 

Samen met Eva hebben we meerdere complexe trajecten doorlopen waarmee Jumbo Supermarkten B.V. zijn propositie online heeft verstevigd.

Eva heeft sterke analytische skills en weet daarmee de behoefte van de klant helder te krijgen en deze af te zetten tegen de mogelijkheden in de markt. Zij zet een heldere digitale strategie uit over meerdere touchpoints en weet deze om te zetten naar een actionable plan, heldere dashboards en rapportages. Eva weet de juiste mensen om zich heen te verzamelen en dat team te enthousiasmeren om resultaten te behalen.

Ik heb met veel plezier met Eva samengewerkt en kan haar alleen omschrijven als een topper!

– MARCEL SCHELLEKENS –
Head of online marketing bij Jumbo Supermarkten

De samenwerking met Eva als senior online marketing consultant heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Door haar open en sterke communicatie vaardigheden schept Eva duidelijkheid bij complexe uitdagingen. Eva heeft een sterk inlevingsvermogen in haar klant, wat zij in combinatie met haar analytische skills goed weet om te zetten naar een duidelijke strategie. Eva is altijd bereid om mee te denken en is zeer betrokken bij de projecten die zij leidt.

– CATELIJN VISSER –
E-Commerce manager strategic accounts bij G-Star