fbpx
Eva Boven EB online marketing

HET IS TIJD OM VAN JE BEDRIJF(SIDEE) EEN IJZERSTERK MERK TE MAKEN WAARMEE JE MOEITELOOS KLANTEN AANTREKT & KOESTERT

Brand your Business handboek EB online marketing
Brand your Business handboek EB online marketing

HET IS TIJD OM VAN JE BEDRIJF(SIDEE) EEN IJZERSTERK MERK TE MAKEN WAARMEE JE MOEITELOOS KLANTEN AANTREKT & KOESTERT

Eva Boven EB online marketing
EB

IN DIT HANDBOEK krijg je een KIJKJE IN MIJN STRATEGIE en leg ik je aan de hand van mijn 5 stappen methode uit hoe je…

IN dit handboek geef ik je een kijkje in mijn strategie

En leer ik je aan de hand van mijn 5-stappen methode uit hoe je…

=

SUCCESVOL COMMUNICEERT

Ik leer je waarom Apple, Tony’s Chocolonely en Dopper zoveel succesvoller zijn dan andere merken en hoe jij dit kunt toepassen voor jouw bedrijf. 

=

JE DOELGROEP ZONDER MOEITE AANTREKT EN KOESTERT

Marketing is het meest effectief wanneer het niet voelt als marketing. Ik leg je uit waarom. 

=

jouw unieke positie in de markt vindt.

Ik laat je zien hoe je je doelgroep analyseert. Niet vanuit een copy-paste gedachte, maar vanuit je positionering. En hoe je dit vervolgens kunt gebruiken om jouw unieke positie in de markt te claimen. 

=

een merk expressie ontwikkelt die je merk versterkt

De meeste bedrijven beginnen bij het (laten) ontwikkelen van hun visuele merk expressie (logo, huisstijl). Dit is hoe het níet moet. Ik vertel je in het handboek hoe het wél moet. 

wat anderen zeggen

Reviews

De grootste winst van onze samenwerking is dat ik nu beter weet hoe ik mijn doelgroep kan aanspreken, dichter bij mijn grote droomwens kom, mijn omzet verdrie-, misschien wel bijna viervoudigd is en dat ik naast het werken ín mijn bedrijf mijn lol voor het werken áán mijn bedrijf terug heb gevonden. Dit is tevens het grootste verschil: Eerder was ik alleen aan het uitvoeren en kreeg ik mijn diensten niet duidelijk op papier en nu heb ik die heel helder, lopen ze als een trein en kan ik meer ondernemen, waar ik heel blij van word.

Silke Boersma – Owner Horseprofessional

Samen met Eva hebben we meerdere complexe trajecten doorlopen waarmee Jumbo Supermarkten B.V. zijn propositie online heeft verstevigd.

Eva heeft sterke analytische skills en weet daarmee de behoefte van de klant helder te krijgen en deze af te zetten tegen de mogelijkheden in de markt. Zij zet een heldere digitale strategie uit over meerdere touchpoints en weet deze om te zetten naar een actionable plan, heldere dashboards en rapportages. Eva weet de juiste mensen om zich heen te verzamelen en dat team te enthousiasmeren om resultaten te behalen.

Ik heb met veel plezier met Eva samengewerkt en kan haar alleen omschrijven als een topper!

Marcel Schellekens – Head of online marketing bij Jumbo Supermarkten

De samenwerking met Eva als senior online marketing consultant heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Door haar open en sterke communicatie vaardigheden schept Eva duidelijkheid bij complexe uitdagingen. Eva heeft een sterk inlevingsvermogen in haar klant, wat zij in combinatie met haar analytische skills goed weet om te zetten naar een duidelijke strategie. Eva is altijd bereid om mee te denken en is zeer betrokken bij de projecten die zij leidt.

Catelijn Visser – E-commerce manager strategic accounts bij G-Star

Ik heb bij Eva een strategiesessie gevolgd. Ze wist goed en duidelijk uit te leggen wat mijn plus en minpunten waren en natuurlijk nog belangijker: Wat verbeterd kon worden om een professionelere indruk te maken. 2 uren vol tips, inzichten en confrontatie. Kortom: Zeer leerzaam!

Wendy Dijkstra – Lappenfabriek

Review EB online marketing

Eva is zeer betrouwbaar, secuur en vol nieuwe ideeën. Daarnaast iemand met verantwoordelijkheidsgevoel waar je op kan bouwen. Erg prettig samengewerkt!

Lisanne Vrolijk – Global E-commerce manager G-Star

Eva heeft vanuit haar rol als online marketing consultant bij Reprise verschillende strategische projecten geleid bij grote retail klanten, waaronder attributie, omni-channel en always-on prospecting. Eva pakt hierin een verantwoordelijke rol en weet vanuit een strategisch oogpunt de focus op de juiste projecten te leggen, waardoor de klant verder geholpen wordt. Daarnaast draagt ze er zorg voor dat de wens van de klant goed wordt overgebracht op het team en neemt daarin de verantwoordelijkheid voor de coördinatie aan aansturing van het team. Ik wens je veel succes bij je nieuwe job en tot snel! 

Jasper van Roekel – Client service director bij IPG Mediabrands

 

Eva Boven EB online marketing
Hi there!

Ik ben Eva. Een online marketing en branding strateeg met altijd 100-en-1 ideeën. en altijd te weinig tijd om ze allemaal zelf uit te voeren. Dus ik help jou graag op ideeën te komen waar je zelf niet op zou komen!

Ik help bedrijven en ondernemers om zich te ontwikkelen op het gebied van branding en online marketing zodat zij hun bedrijf exponentieel kunnen laten groeien met effectieve marketing. 

In de afgelopen 6,5 jaar heb ik verschillende bedrijven mogen adviseren over hun branding en marketing strategie, waaronder G-Star, Jumbo, Interpolis, Omoda en Kaartje2go. Door voor zoveel verschillende bedrijven te hebben gewerkt weet ik welke strategieën werken (en welke niet), wat je nodig hebt om een sterk merk op te bouwen en wat de meest effectieve manieren zijn om jouw doelgroep te aan te spreken.  

Deze kennis heb ik voor jou gebundeld in dit gratis handboek.
So what are you waiting for?!